Atgal į renginius
įkelta
Penktadienis, Lapkričio 04, 2020
PASIDALINTI
KATEGORIJA
PRANEŠĖJAS
Adresas
Renginiai
Kelionių komunikacijos strategijos ir biudžeto planavimas socialiniuose tinkluose
Šiuose mokymuose papasakosim apie bendrus soc. tinklų principus, turinį, kuris pritraukia dėmesį, bei strategijos ir biudžetavimo logiką, kuria reikėtų remtis kelionių versle ir ne tik.
Mokymų metu sužinosite:
– kokie soc. tinklų veikimo principai;
– Kaip kuriama strategija?
– Koks turinys patraukia dėmesį, o kokį vartotojas “prascroll’ina”.
– Kam reikalingas biudžetas ir kaip jį išskirstyti.
– Kurioje pardavimų piltuvėlio vietoje turėtų būti socialiniai tinklai?
– kokie soc. tinklų veikimo principai;
– Kaip kuriama strategija?
– Koks turinys patraukia dėmesį, o kokį vartotojas “prascroll’ina”.
– Kam reikalingas biudžetas ir kaip jį išskirstyti.
– Kurioje pardavimų piltuvėlio vietoje turėtų būti socialiniai tinklai?
Lektorė: Laura Domarkė
Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja, strategė bei lektorė. Su socialiniais tinklais dirba nuo 2009m. Strateginius ir turinio projektus padėjo kurti daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekės ženklų. Dalindamasi patirtimi Laura pateikia ne vien įkvepiančių pavyzdžių, tačiau ir praktinių patarimų, kuriuos būtų galima panaudoti vos atsidarius savo administruojamą puslapį.
Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja, strategė bei lektorė. Su socialiniais tinklais dirba nuo 2009m. Strateginius ir turinio projektus padėjo kurti daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekės ženklų. Dalindamasi patirtimi Laura pateikia ne vien įkvepiančių pavyzdžių, tačiau ir praktinių patarimų, kuriuos būtų galima panaudoti vos atsidarius savo administruojamą puslapį.
Registracija
įkelta
Penktadienis, Lapkričio 04, 2020