Atgal į renginius
įkelta
Trečiadienis, Lapkričio 16, 2020
PASIDALINTI
KATEGORIJA
PRANEŠĖJAS
Adresas
Renginiai
Skaitmeninių reklamos kanalų strategija
Kaip pasirinkti reklamos kanalus (Google, SEO, naujienlaiškiai, partnerystės, pakartotinė rinkodara ir kiti.), iš strateginės pusės, ką rinktis, kaip analizuoti konkurentų reklamos kanalus ir pan. pvz. kodėl google ads, o ne SEO, arba atvirkščiai.
Šiandien kalbėsime apie:
– Skaitmeninių reklamos kanalų strategiją;
– Skaitmeninius reklamos kanalus Lietuvoje ir Užsienyje;
– Google Analytics įrankį;
– Tips and tricks;
Šiandien kalbėsime apie:
– Skaitmeninių reklamos kanalų strategiją;
– Skaitmeninius reklamos kanalus Lietuvoje ir Užsienyje;
– Google Analytics įrankį;
– Tips and tricks;
Kviečiame į vebinarą registruotis čia: https://bit.ly/3krsPCC
Lektorius:
SIMAS ŠARMAVIČIUS
SIMAS ŠARMAVIČIUS
Beveik aštuonerius metus buvo GEROS DOVANOS el. prekybos vadovas. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išplėtojo el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei sukūrė pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus universiteto Verslo mokykloje. Taip pat analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotas rinkodaros strategijas (angl. performance marketing) ir greito augimo metodika
Registracija
įkelta
Trečiadienis, Lapkričio 16, 2020