Vartotojų patirčių valdymas ir paslaugų dizainas

Renginiai

Vartotojų patirčių valdymas ir paslaugų dizainas

Kelionės žemėlapis labai reikalingas įrankis turizmo sektoriaus klientams. Tačiau jei prie šio žodžių junginio pridėsime vartotoją, gausime “vartotojo kelionės žemėlapį”, vieną pagrindinių įrankių paslaugų dizaine, kuris labai reikalingas turizmo sektoriaus dalyviams, norint sukurti tvarius ir abiems pusėms naudingus santykius su vartotojais.
Šios sesijos pagrindinis tikslas:
Supažindinti su galimybe pasitelkiant paslaugų dizaino įrankius išlaikyti vartotojus.
Sesijos metu sužinosite:
Kas yra paslaugų dizainas ir kada jis yra efektyvus?
Kaip vartotojų patirtis įdarbinti turizmo verslo tikslų siekimui?
Kaip tobulinti vartotojo patirtis su prekės ženklu?
Klausimų ir atsakymų sesijos metu galėsite užduoti klausimus.
Pranešėjai:
Jonas Liugaila
CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius
Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose.
Deividas Juozulynas
CRITICAL dizaino fasilitatorius, lektorius
Remdamasis paslaugų dizaino dėstymo Vilniaus dailės akademijoje ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius.

Registracija

Norint registrutis į renginį, privaloma prisijungti:

įkelta

Trečiadienis, Gruodžio 21, 2020

PASIDALINTI

KATEGORIJA

PRANEŠĖJAS

Adresas