Verslo ir vartotojo persikėlimas į internetą. Ar tai ką žinojome, vis dar yra teisinga?

Renginiai

Verslo ir vartotojo persikėlimas į internetą. Ar tai ką žinojome, vis dar yra teisinga?

15:00-16:00 Vartotojo elgsena: ką apie vartotoją reikia žinoti šiandien?
Drauge paanalizuosime:
– Kokie psichologiniai veiksniai ir kas daro įtaką vartotojo sprendimo priėmimui?
– COVID 19 įtaka vartotojo elgsenai. Kaip pandemija keičia vartotojo elgseną?
– Kokias įžvalgas apie vartotojus galime gauti iš neuro-rinkodaros tyrimų?
– Kokie įrankiai gali padėti nagrinėjant vartotojo elgseną?
Indrė Razbadauskaitė Venskė – daugiau kaip 7 metus LCC tarptautinio universiteto bei LTVK dėstytoja; Dėstymas ISM 2019 metais. „LiMA“ Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkė nuo 2018 metų. „Nebijok svajoti“ bendraįkūrėja/„Nepaleisk svajonės“ (renginių organizavimas) nuo 2015 m. įkūrėja bei „Global key“ (rinkodaros konsultacijos ir neuro-rinkodaros tyrimai) bendrasavininkė; rinkodaros konsultantė, hakatonų mentorė; aktyvistė; Klaipėdos 2019 metų jaunoji verslininkė.
16:10 – 17:00 Šiuolaikinį verslą augina klientų patirtys. Ar galima dirbti „kaip anksčiau“?
Akivaizdu, kad šiais laikais prekybos verslas gali būti sėkmingas tik dviem atvejais:
1. Jei parduoda tai, ko niekas kitas neparduoda, arba
2. Jei pardavinėja taip, kaip niekas kitas iš jo konkurentų.
Karantino metu vartotojų elgsenos ir patirties pokytis, dėl priverstinių aplinkybių buvo 30 kartų greitesnis.
Seminaro metu aptarsime:
– Kaip keičiasi pasikeitė vartotojas?
– Kaip vartotojai priima sprendimą internete skirtinguose kanaluose?
– Kaip, atsižvelgus į pasikeitusias aplinkybes parduoti?
Jurgis Gylys yra verslo skaitmenizavimo ir veiklos procesų efektyvinimo konsultantas, turintis daugiau nei 15 metų patirtį. Nuo 2014 m. yra MITA (Lietuvos mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra) ekspertas. Šiuo metu pagrindinė darbo kryptis – online ir offline pardavimo kanalų sinergijos sprendimai įmonėms, siekiančioms išnaudoti omnichannel strategijos teikiamus privalumus.
Projektuose apjungia inovatyvias technologijas, geriausias klientų aptarnavimo patirtis, Lean bei kitus šiuolaikiškus verslo procesų valdymo metodus.
17:00 – 17:30 TEMA: Ar jūsų informacija apie turimus klientus vis dar naudinga COVID-19 eroje?
Parduodant lėktuvų bilietus aviakompanijos kaupė begalybę duomenų, kuriuos naudojo individualiems pasiūlymams teikti ir kainodarai formuoti. Tačiau per vieną dieną situaciją pasikeitė. Ar tai, ką žinome apie vartotojus, vis dar yra teisinga? Kur baigiasi big data ir kur prasideda žmogiškasis prisilietimas prie marketingo?
@Simonas Bartkus, aviacijos ekspertas, #aviacinisrokenrolas autorius
Simonas Bartkus paskutinius 11 metų dirbo aviacijos sektoriuje, o pastaruoju metu didžiausią dėmesį skiria sektoriaus analitikai, korporatyvinei komunikacijai, B2B marketingui ir konsultacijoms. Simonas jau 13 metų apie aviaciją rašo asmeniniame tinklarašytje simonas.bartkus.lt (#aviacinisrokenrolas), yra vienas žymiausių ir populiariausių nuomonės formuotojų, rašančių aviacijos temomis.

Registracija

Norint registrutis į renginį, privaloma prisijungti: